- Laaja valikoima
- Useita värivaihtoehtoja
- Laadukkaat tuotteet
Tilaa uutiskirje ja saat 10% alennuksen seuraavasta tilauksestasi. Verkkokaupan outlet osiossa on pidennyksiä jopa -50% alessa. Rapunzel of Sweden tarjoaa myös ilmaisen konsultaation verkossa, jotta oman sävyn löytäminen olisi helpompaa!
Rapunzel of Sweden yhteystiedot:
- 09 4245 0923
- https://rapunzelofsweden.com/fi
Rapunzel of Sweden kuljetustavat:
- Posti
- Postin noutopiste
- Posti kotiinkuljetus
Rapunzel of Sweden maksutavat:
- Verkkopankki
- Lasku
- Osamaksu
- Postiennakko
- Luottokortti
Mikä on Rapunzel of Sweden?
Rapunzel of Sweden on yksi Pohjoismaiden johtavimmista hiustenpidennyksien tuottajista. Yritys tarjoaa nopean toimituksen, henkilökohtaisen palvelun sekä turvalliset maksutavat.
Mitä maksutapoja Rapunzel of Sweden tarjoaa?
Yritys tarjoaa maksutavoiksi turvallisesti Visa ja MasterCard-kortteja sekä verkkopankkimaksua. Verkkosivuilla voit maksaa ostoksesi myös PayPalilla tai Klarnan tarjoamalla laskuvaihtoehdolla.
Rapunzel of Sweden toimitusajat
Rapunzel of Sweden toimittaa Ruotsiin: Kirjelähetyksenä 1-3 arkipäivää, postiennakko 1-2 arkipäivää ja pikapostina 1-2 arkipäivää. Toimitus Suomeen: kirjelähetys 2-5 arkipäivää, paketti yli 2 kg 2-6 arkipäivää ja UPS Express 1-2 arkipäivää. Toimitus Norjaan: Kirjelähetys 3-5 arkipäivää. Toimitus Saksaan: Kirjelähetys 4-7 arkipäivää ja UPS Express 1-2 arkipäivää. Toimitus Tanskaan: Kirjelähetys 2-4 arkipäivää, paketti yli 2 kg 2-6 arkipäivää ja UPS Express 1-2 arkipäivää. Toimitus Espanjaan: Kirjelähetys 4-7 arkipäivää ja UPS Express 1-2 arkipäivää. Toimitus Puolaan: Kirjelähetys 4-7 arkipäivää ja UPS Express 1-2 arkipäivää. Toimitukset muihin EU-maihin: Kirjelähetykset 4-8 arkipäivää, UPS Express 1-2 arkipäivää (Belgia, Ranska, Irlanti, Italia, Alankomaat, Sveitsi, Itävalta) ja UPS Express muihin EU-maihin 1-4 arkipäivää. Toimitukset EU-alueen ulkopuolelle: Toimitusajat riippuvat kyseisestä maasta, UPS Express 1-4 arkipäivää.
Miten voit perua tai vaihtaa Rapunzel of Sweden tuotteet?
Jos olet jo ostanut tuotteen ja huomaat ettei esimerkiksi tuotteen väri tai koko ei vastaa haluamaasi niin voit vaihtaa tuotteen tai perua kaupan. Löydät tarkemmat ja tärkeimmät tiedot koskien palautusta tai vaihtoa palautus- ja vaihtolomakkeesta, joka tulee liittää palautukseen. Palautuksesta aiheutuvat postikulut asiakas maksaa itse.